Uistinu, ti o iskrenoj ljubavi nemaš nikakve predstave!”

- Neki mladić se zaljubi u prelijepu djevojku. Slijedio ju je danima sve dok ne skupi hrabrosti da joj priđe i izlije pred njom izjave svoje ljubavi. Poče joj se udvarati, obasipajući je najljepšim hvalama, dižući je u nebesa. Djevojka ga strpljivo slušaše neko vrijeme; no najposlije ga prekide i reče: “Tvoje riječi hvale su zanosne, no, moja sestra upravo stiže; ona je prava ljepotica i sigurna sam da će ti se više dopasti od mene.” - Mladić se namah poče osvrtati nebili ugledao tu ljepoticu, no, djevojka mu zalijepi šamarčinu da je sve zvijezde prebrojao. Dok je on u velikom čudu posmatraše, ona mu reče: “Zar ti ne reče da je tvoja ljubav prema meni besmrtna i beskrajna?! Šta bi s nje? Čim si čuo da ima neka ljepša od mene, ljubav tvoja lažna, kao para, nestade! Stoga, bježi što dalje od mene; uistinu, ti o iskrenoj ljubavi nemaš nikakve predstave!”
Podijelite :

Objavi komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Svijet beba - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger