Majke su na ucile ovako :D

DA CIJENIMO DOBRO URADJEN POSAO: 
 "Ako ćete se tući, idite napolje - upravo sam obrisala parket!"
  • O RELIGIJI:
"Moli Boga da ne ostane fleka na stolnjaku!"
  • O LOGICI: 
"Zato što sam ja tako rekla, eto zašto!
" • O VIDOVITOSTI: "
Uvek nosi čist veš, u slučaju da zaglaviš u bolnici."
 • O IRONIJI: 
"Nastavi da se smeješ i daću ti razlog da plačeš!"
  • O APSURDIMA:
"Začepi ta usta i jedi večeru!"
  • O NEMOGUCIM MISIJAMA:
"Pogledaj tu prljavštinu na tvom vratu!"
  • O VREMENSKIM USLOVIMA:
"Kao da je tornado prošao kroz tvoju sobu!"
  • O PREUVELICAVANJU:
"Rekla sam ti milion puta-ne preuveličavaj!"
 • O KRUZENJU MATERIJE U PRIRODI:
"Ja sam te donela na svet, ja mogu i da te odnesem!"
  • O ZAVISTI: "Postoji na milion dece koja nemaju sreće kao ti da imaju ovako divne roditelje!"
:D :D :D
Podijelite :

Objavi komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Svijet beba - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger